niedziela, 27 grudnia 2015

Amerykańskie słodycze - Halloween candies

Postanowiłam stworzyć wpis o słodyczach które dostałam w ramach trick-or-treat, bo Halloween to zdecydowanie czas, gdy słodyczy w domu jest najwięcej (Święta mogą z tym konkurować, ale o tym pewnie później).

Z wyglądu przypominają żelki, smakują rozczarowaniem

Wszystkim dobrze znane oranżadki w proszku

Wszyscy mają Mambę, mam i ja!

Łamiszczęki, które naprawdę ciężko rozgryźć


Oba powyższe zdjęcia to zwykłe gumy rozpuszczalne
 
Lemoniada w proszku

Cieżko określić smak tego "czegoś" - kochasz albo nienawidzisz. Ja zdecydowanie to drugie.

Zdecydowanie fancy - smakowe listki zrobione ze swego rodzaju twardej galaretki, zdarzają sie takie które mają na sobie małe obrazki, które mozna odbić na języku.

Gumy balonowe, które smakują tak jak guma balonowa smakować powinna, niestety nie umiem tego smaku zidentyfikować.

Słynne Reese's Cups! Wypełnione PO BRZEGI
masłem otrzechowym.
Znane wszystkim, tutaj mają więcej smaków.
  
Jako, że amerykańska czekolada jest po prostu gorsza od tej, którą można dostać w Europe nie umiem się przekonać do tego smaku, ryżu śladowe ilości.

Absoultny faworyt mojego taty, który bez problemu potrafi zjeść paczkę za jednym razem. Chociaż nienawidzę polskich MilkyWay, te są pyszne - dzięki zawartości karmelu. 

Mój koszmar wymagający hektolitrów wody.

 Krótki opis: czekoladka wypełniona masłem orzechowym dookoła którego wyczuć można coś w smaku podobne do roztopionego masła z twardymi kawałkami. Numer 1. mojej amerykańskiej babci.

Prawie Snickers

Niepowtarzalny smak, ciągnące toffi-like, słodkie i nie jest takie złe. We wszystkich możliwych wersjach jak widać.

Amerykańskie After Eight
Smak naszego MilkyWay

Klasyk

Czekolada z twardym, słonym toffi wewnątrz, za pierwszym razem wydawało sie nie do przełknięcia, ale teraz zmieniłam zdanie i myślę, że ma swój urok

Jak na opakowaniu. Mnie nie smakuje z powodu smaku Amrykańskiej czekolady, który jest bardzo wyczuwalny

Twarde, trochę podobne do tych długich żelek, które mi kojarza się głównie z odpustów. Zdarzają się też twizzlers z wypełnieniem np. o smaku jabłka z cynamonem.
Podsumowując amerykańskie słodycze - zdarzają się perełki, ale mnie osobiście przeszkadza smak czekolady Hershey's. Zabrzmi to dziwnie, ale dla mnie czekolady te smakują tłuszczem. Zupełnie nie do porówna nia z Europejskimi. Jednak prawda jest taka, że nawet w Polsce nie jestem wielką fanką czekolady, więc w tym może leży mój problem.

Tym slodkim akcentem kończę relację Halloweenową...
WESOŁYCH ŚWIĄT.

3 komentarze: